Son

2016. augusztus 29., hétfő

Hogyan tovább? , avagy új trailer

Sziasztok!
Igen, tudom, nem hoztam a részt. Aki nem látta volna a tegnapi facebook posztomat, ide is kiírom.
Sajnos elkeserítő, de képtelen vagyok az írásra. Rengeteg ötletem van, sőt, már a befejezés is körvonalazódik a fejemben. Hiába ülök le azzal a tudattal, hogy most megírok három - négy részt együltömbe, alig tudok pár sort írni, ami még nekem is elnyeri a tetszésem.
Rettentően sajnálom, főleg azután, hogy már egyszer volt szünet, de most szükségesnek érzem az újabbat.
Belátástalan ideig szüneten lesz a blog, de természetesen facebookon elértek, és kérdezhettek, ha van kérdésetek. (Nicole Evans)
Szeretnék előre megírni minimum 3 - 5 részt, hogy legyen időm elgondolkodni a továbbiakon, s utána újult erővel, jobb részekkel boldogítsalak titeket.
Tudom, szeretitek ezt a blogot, amiért hihetetlenül hálás vagyok, de kell egy kis idő. Ne haragudjatok.

Youtube csatornámra kikerült a L.I.I.T.A. újabb trailere, ami egyértelműen jobb, mint a régi volt. Remélem nektek is tetszik. (tettem bele egy kis infót a blog folytatásából is! ;) )
Nézzétek, lájkoljátok, kommenteljetek!
<3
Imádlak titeket, remélem megértetek és támogattok. <3
Sietek vissza!!
 

2 megjegyzés:

  1. Sziaa☺
    Mikor vátható a következő rèsz??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia,
      oldalra kitettem, valószínűleg ehónap végén, vagy november elején. Még nem tudom, el vagyok havazva és nehezen megy a suli mellett a blogolás is.
      Sietek, ahogy tudok.
      <3
      xxx Nicole Evans

      Törlés